Leadgeneratie Energie

Wij bieden kwalitatieve leads aan die gericht zijn voor verkoop van energiecontracten.

Doelgroep

Bepaal uw doelgroep.

Opvolging

Doelgericht verkopen.

Resultaat

Meer omzet.

Leadgeneratie: Ons doel is om onze opdrachtgevers in staat te stellen een totale klantervaring te creëren die levert wat klanten willen. Zo kunnen de behoeften van de huidige en toekomstige klanten zo gunstig mogelijk vervult worden en kun je als organisatie meer voor ze betekenen. Interesse? Maak vandaag nog een afspraak zodat we kennis kunnen. We kijken wat wij voor uw energiebedrijf kunnen betekenen en gaan ervoor zorgen dat u op belangrijkere zaken kan focussen dan koude acquisitie! Neem contact op of vraag een vrijblijvende offerte aan. Wilt u meer weten? Onze adviseurs staan voor u klaar op 085 732 67 11

Data analyse

Wie is uw klant?

Doelgericht verkopen

Wat doen wij voor leveranciers?

Wij doen het voorwerk. Leads zijn belangrijk, ze vergroten het aantal verkopen van een energieadviseur. Hoe doen wij dit? Wij bellen een grote groep potentiële klanten. Met hen word de afspraak gemaakt om eerst een energieaanbod vrijblijvend per e-mail of per post te versturen.

Opvolging daarvan is lead management, een combinatie van tactieken om potentiële klanten een bepaalde waarde toe te kennen, ook wel het kwalificeren van de potentiële klant.

Je kent nu niet alleen een bepaalde mate van interesse van je lead, maar ook waarin deze geïnteresseerd is.

kwalitatieve leads genereren

Als leverancier ben je voortdurend op zoek naar potentiële klanten. Je kunt verschillende marketingtechnieken inzetten om leads te genereren en elke techniek heeft zo zijn eigen voor- en nadelen.

Het is sterk afhankelijk van wat jij als organisatie definieert als lead. Hierbij is het belangrijk om te kijken welk budget je hebt en welk rendement je wilt behalen. Dit betekent dat we wat minder sturen op de kwantiteit en wat meer op de kwaliteit.

Resultaat? Om hierop te kunnen slagen willen we inzichtelijk krijgen waarom bijvoorbeeld één op de vier leads conveert naar een klant. We willen vooral ook weten waarom drie op de vier leads niet converteert. Deze informatie is namelijk erg waardevol om ons leadmanagement te kunnen verbeteren.

Prijsbewust

Leads waarbij de prospect aangeeft prijs bewust te zijn

Duurzaam

Leads waarbij de prospect aangeeft graag een duurzaam voorstel te willen

WinBack

Wij halen uw oude klanten terug en houden deze vast

Nieuw

Nieuwe leads waarbij de prospect aangeeft een vrijblijvend aanbod te willen ontvangen van een leverancier

Interesse? Maak vandaag nog een afspraak zodat we kennis kunnen. We kijken wat wij voor uw energiebedrijf kunnen betekenen en gaan ervoor zorgen dat u op belangrijkere zaken kan focussen dan koude acquisitie! Neem contact op of vraag een vrijblijvende offerte aan. Wilt u meer weten? Onze adviseurs staan voor u klaar op 085 732 67 11